משלוחים בכל רחבי הארץ           האתר בהרצה, התחלת פעילות - 30 לנובמבר 2019


סיבים תזונתיים

סיבים תזונתיים הם רב סוכרים לא -עמילניים שמקורם בצומח. הסיבים התזונתיים אינם מפורקים על ידי אנזימי העיכול של האדם, אך הם מתפרקים מעט במעי הגס על ידי חיידקי המעי

את הסיבים התזונתיים נוהגים לחלק לשני מיניםמסיסים במים ושאינם מסיסים במים. הסיבים התזונתיים שאינם מסיסים במים מצויים, בין היתר, בסובין חיטה ובדגנים מלאים, והסיבים התזונתיים המסיסים במים מצויים, בין היתר, בפירות, בירקות, בסובין שיבולת שועל ואפילו במוצרים מוכנים כחומרים מעבים.

השפעתם של הסיבים התזונתיים המסיסים במים בתהליך העיכול היא:

·       הם מזרזים את תהליך התרוקנות המעיים ומשחררים עצירות.

·       תוצרי הפירוק של התאית (שהמעי מפרק כ-5% ממנה)חומצות שומן קצרות–שרשרת, משמשים מקור אנרגיה לתאי הרירית שבמעי ומקצתם נספגים ומגיעים לכבד, ושם הופכים אנרגיה זמינה לגוף.

·       הסיבים, שמתנפחים וסופחים אליהם חומרים שונים בקיבה, נותנים תחושת שובע במהירות ולאורך זמן, והם מאטים את קצב חילוף החומרים בקיבה.

השפעתם של הסיבים הלא מסיסים במים, בתהליך העיכול:

·       שיפור תהליך העיכול ותפקוד מערכת העיכול.

·       הקלה בטחורים.

·       סיוע לסיבים המסיסים בהורדת רמת הגלוקוז בדם אצל הסוכרתיים.

·       סיוע בשמירה על תפריט דל אנרגיה, וזאת מכיוון שבעוד שלסיבים התזונתיים אין ערך קלורי, הם מתנפחים בקיבה עם ספיחת חומרים אחרים ומספקים הרגשת שובע לזמן רב.

צריכת סוג אחד של סיבים תזונתיים אינה מומלצת מפני שהגוף צריך את הסיבים התזונתיים משני המינים.

לאדם מבוגר מומלצת צריכת סיבים תזונתיים של 25 גרם עד 30 גרם ביום (או 15 - 18 גרם סיבים ל-1000 קילו קלוריות). לסוכרתיים מומלץ לצרוך כמות גדולה יותר, ובמקרה של סתימה במעי לא לצרוך כמעט. מקורות עתירי סיבים תזונתיים המומלצים לתזונה יומיומית הם מוצרי הקמח המלא, קטניות, גרעינים, אגוזים, פירות וירקות.

למרות יתרונותיהם הרבים של הסיבים התזונתיים, אין להגזים בצריכתם; שכן צריכה מוגברת של סיבים תזונתיים יכולה להפחית את ספיגת המינרלים והוויטמינים המסיסים בשמן בגוף משום שהסיבים קושרים אליהם מקצת מהם. כמויות גדולות של סיבים עלולות לגרום לאי-נוחות קשה במערכת העיכול ואף לחסימת מעיים.

מספר המוצרים בסל : 0
חיפוש :   
מחיר: נמוך|גבוה שם : א-ת|ת-א
  1. קטלוג
  2. /
  3. תוספי תזונה
  4. /
  5. סיבים תזונתיים
סיבי קונג'אק
סיבי קונג'אק
הקונג'אק הוא צמח אסיאתי המכיל סיבים מסיסי מים בעלי יכולת ספיחת נוזלים גבוהה במיוחד.
סיבים אלו נקראים גלוקומנאן ובמגע עם מים הם מתנפחים ויוצרים ג'ל סמיך הממלא את מערכת העיכול ויוצר תחושת שובע גדולה.
 
תכולה:
90 כמוסות 
כל כמוסה של סיבי קונג'אק מכילה:
*קונג'אק גלוקומנאן 600 מ"ג
 
 
שימושים עיקריים:
*יצירת תחושת שובע ותמיכה בתהליך השלת המשקל
*שיפור תהליכי העיכול וניקוי מערכת העיכול
*הפחתת כולסטרול וטריגליצרידים(תסמונת מטבולית)
*שמירה על רמות תקינות של ערכי הסוכר בדם
*איזון יתר לחץ דם
*הפחתת עצירות וטיפול בשלשולים (בהתאם לכמות צריכת המים) 
 
הנחיות:
3-1 כמוסות ביום, עם 1-2 כוסות מים כחצי שעה לפני הארוחה.
מחיר: 139
כמות
פרוביוטיקה וסיבים
פרוביוטיקה וסיבים

שילוב של סיבים תזונתיים פרה- ביוטיים (המזון של החיידקים) בתוספת פרוביוטיקה (חיידקים ידידותיים) נקרא סינביוטיקה.

סיבים תזונתיים פרה ביוטיים יחד עם פרוביוטיקה יוצרים אפקט סינרגטי משלים.


נמס לחלוטין במשקאות ובמזון רך

ללא טעם וריח

ללא ממתיקים

ללא צבעי מאכל

טבעוני

איך משתמשים?

מוסיפים כף גדושה אחת ביום (כ-6 גר’) למשקה או מזון רך.


מומלץ לשתות כמות גדולה של מים בעת צריכת המוצר.


מחיר: 48
כמות
טואול - בניית אתרים