משלוחים בכל רחבי הארץ           האתר בבניה, התחלת פעילות - 30 לספטמבר 2019

תנועה

הדף בבניה ויופעל בקרוב

ספורט זה לא אני או לא בשבילי = גזר דין מאוד אכזרי במונחי איכות חיים

בלי תנועה אין חיים.  בלי תנועה מספקת ונכונה אין איכות חיים. 

פעילות גופנית רצופה של 30 דקות, שלוש פעמים בשבוע לפחות, משפיעה באופן מיידי על בריאותך על הדימוי העצמי ועל הביטחון העצמי שלך.

בלי פעילות גופנית במוקדם או במאוחר אנו מוצאים את עצמנו מתמודדים עם בעיות בריאות ומשברים נפשיים בגין ההזנחה חסרת אחריות.

כמה, מתי ואיך עלינו לבצע פעילות גופנית כדי לשמור על איכות חיים?

פעילות גופנית קבועה בכל גיל משפרת את הבריאות ומאריכה את תוחלת החיים,
יש לה יתרונות בלבד

  • שיפור ההרגשה הכללית והערכה עצמית
  • הפחתת מתחים
  • הגברת הביטחון העצמי
  • זירוז קצב חילוף החומרים
  • שיפור זרימת הדם
  • שיפור מערכת הנשימה
  • חיזוק השרירים וגמישות המפרקים
  • מסייעת לירידה במשקל ולשיפור המראה

כל המעלות האלה, ועדיין לא שווה לך להתחיל? -  במקום כל התירוצים העלובים

ברור שאם עד היום לא עשית ספורט תדיר, גופך יתנגד בתוקף על הסטתו מאזור הנוחות מכיוון הניוון הנוח וישדר למוח את מצוקתו והאחרון כבר יימצא את כל הסיבות בעולם למה לא – קר, חם, כואב לי אכלו לי, שתו לי, אין לי זמן או יורד גשם.

3 שעות שבועיות, שיתרמו לכל היתרונות לטווח הארוך וגם יתרמו לך ליהנות ולנצל בחוכמה וביעילות את שאר 165 השעות השבועיות.

לא חשוב מה מצבך או היכן אתה מתחיל לאט לאט בצעדים קטנים אתה יכול להגיע לאן שתרצה.

ספורט כולל בתוכו תוכנית אימונים שתוכל ליישם לבד או עם מדריך מקצועי ובלבד שהיא תכלול את האלמנטים של סיבולת, כושר וגמישות.

 

סיבולת

הסיבולת היא יעילות הלב ריאה – יכולתו של הלב להזרים דם לכל הגוף.הסיבולת נרכשת רק בתרגילים אירוביים כמו ריצה, שחייה, אופניים וכ"ו, הלב אומנם הוא שריר אך לא ניתן לתרגלו באופן ישיר כי אם בעזרת הפעלת השרירים הגדולים בגוף ובייחוד שרירי הרגליים.

כל אדם בהתאם לגיל צריך להגיע לדופק מסוים ולהשאירו ברמה זו במשך 30 דקות לפחות בכדי לפתח את היכולות של הלב.

 

כוח

כושר גופני משמעו יכולת התנגדות השרירים לפעולותינו השונות ולכן אנו מפתחים אותו לאט לאט בתרגילים המפתחים את השרירים כמו תרגילי בטן, שכיבות סמיכה, מתח או עבודה עם משקולות כהתנגדות לפעולת השרירים, תוספת כושר בהכרח משפרת את היכולות הפיזיות, משפרות את המראה והבטחון העצמי.

 

גמישות יציבה ומתיחות

שמירה על גמישות הגוף היא חיונית לאיכות חיים ומשום מה ממנה מתעלמים בחופזה, הגמישות נרכשת בתרגילי מתיחות וחשובה ל"חימום" לפני הפעילות האירובית שעוזרת לחימום השרירים והכנתם לפעולה מאומצת יותר הקרובה לבוא וגם ל"הרפייה" אחרי הפעילות האירובית שעוזרת לפזר את חומצת החלב למניעת כאבים והתכווצויות.

טואול - בניית אתרים