מערכת חיסון חזקה היא המפתח לאיכות חיים, בריאות ומניעת מחלות

5 דרכים בעולם הרפואה הטבעית שכדאי לאמץ

1.     תזונה

א.     הקפדה על 7 חוקי התזונה הנכונה

ב.     הקפדה על 7 סוגי המזון שחייבים להיכלל בתפריט היומי לבריאות תקינה

ג.    לצרוך תוספי תזונה במידת הצורך  – נבדקו במחקרים קליניים כתומכים במערכת החיסון ויטמין C, אבץ, ויטמין D

עוד תוספים שנבדקו מחקרית שכדאי להכיר אסטקסנטין, קוורציטין, פטריות כח, כורכום, מורינגה, ליקוריץ, חומצה אלפא ליפואיתקו אנזים Q10

 

2.  איזון מערכת העצבים – כמה שיותר שעות ביום להיות רגוע,  במקום לחוץ -  זה לא פשוט, אך מאוד מעשי וקריטי למערכת החיסון, לבריאות, למניעה וריפוי של כל מחלה   30 טיפים שיעזרו 

3.  שינה – תנאי בסיסי לחוזקה של מערכת החיסון, חובה לפחות 7 שעות בלילה, אם קשה לכם, קבלו 20 טיפים שיעזרו

4.   ניקוי רעלים –  הצטברות רעלים משבשת את ההתקשרות של מערכת החיסון עם שאר אברי הגוף ובכך נגרם שיבוש היכולת החיסונית להבדיל בין תאי הגוף לבין תאים זרים.  המטרה להפחית את החשיפה של הגוף לרעלים - להוריד עישון ועשן, קרינה אלקטרומגנטית, רעש, כל חומרי הניקוי, קוסמטיקה וטואלטיקה התעשייתיים ולהפסיק להכניס לגוף רעלים בעיקר 5 הרעלים במזון

 

     5.  פעילות גופנית 15 דקות ביום - תנאי בסיסי נוסף לחיזוק מערכת החיסון, מערכת העיכול, חילוף חומרים וניקוי רעלים ,  כמה, למה ואיך, קראו עוד




       בריאות ובשורות טובות

       אברהם מור קצב


טואול - בניית אתרים