בריאות העור


לא על הקולגן לבדו, עוד מספר טיפים לעור בריא, יפה, חלק, גמיש, מתוח ורענן



1.     תזונה

חלבון כללי וקולגן בפרט,  תזונה עשירה בברזלאבץויטמינים מקבוצת Bוחומצות שומן אומגה 3

פחות פחמימות ריקות, מזון מטוגן, מעורר דלקת, מתועש ומרוסס, יותר מזון טרי ונוגד דלקת

 

2.     מים
מהווים רבע מהמשקל, עוזרים לשפר את  זרימת הדם וחילוף החומרים, מסייעים בתהליכים פיזיולוגיים המלצה שלנו לשתות לפחות 10 כוסות ביום עד 16 כוסות בקייץ

3.     שינה
צורך פיזיולוגי חשוב, הקפדה על איכותה צריכה לעמוד במרום סולם ההעדפות

(קרא עוד, 20 טיפים לשיפור השינה)

 

4.     הפחתת חשיפה לשמש

הגורם המרכזי להרס תאים בריאים שמזרזים את הזדקנות העור והתפתחות פיגמנטציה

כמה שפחות חשיפה לשמש בשעות החמות  ( 10:00-16:00 ) ובכל מקרה שימוש בקרם הגנה עם מסנן קרינה  SPF  30-50   ולחדש אותו כל שעתיים

ולא, לא לחכות לגיל 40, כבר עכשיו בכל חשיפה לשמש גם בחורף, ככל שמחכים הפיגמנטים והפצעים הופכים ליותר חזקים, עמוקים ועקשנים.


5.     הפחתת סטרס

הדבר המשפיע ביותר על בריאות ומראה העור והשיער (קרא עוד, 25 טיפים להפחתת לחץ)

 

6.     פעילות גופנית

פעילות גופנית רצופה של 30 דקות, שלוש פעמים בשבוע לפחות, משפיעה באופן מיידי על בריאותך על הדימוי העצמי ועל הביטחון העצמי שלך.  (קרא עוד)

 

7.     היגיינה 

פעמיים ביום מקלחת טובה, ניקוי העור בחומרים איכותיים יסייע להסיר זיעה, לכלוך ותאים מתים וגם ייאפשר לחומרי הטיפוח  להיספג בצורה טובה יותר
להסיר איפור לפני השינה
לא להשתמש באותו הקרם לפנים ולעיניים (מסביב לעיניים העור רך, עדין ודורש התייחסות ממוקדת)

 פילינג יביא להתחדשות תאים ולמראה עור חלק וחיוני

קוסמטיקה וטוואלטיקה  
העדיפו להשתמש באיפור ובשמים העשויים רק מחומרים טבעיים. נסו להימנע מצביעת שיער. החומרים המשמשים לצביעה הינם לרוב רעילים מאוד.

8.     הזנה  
מסכה מותאמת ו
מועשרת בויטמינים ונוגדי חימצון מחומרים טבעיים

 

9.     עיסוי
כמה דקות ביום לשיפור זרימת הדם,בעיקר באזור הפנים 

 


טואול - בניית אתרים